Lutfen sinyal sesinden sonra mesajinizi birakiniz.



'O an ne kadar dolu bir insan oldugumu farkettim. Icimdeki binlerce -bos-larla agzina kadar dolu olan bir kadin.'
Yillardir goremedigim halamin bir donem gazi olaylarinda amaclanan alevi sunni catismasini hararetli bir sekilde anlatmasiyla aklima dusen bir takim dusunceler. Saat sabaha karsi 02.49. Olabildigine yalnizim. Uzunca hasret gidermeden sonra odalarimiza cekildik. Ben yalniz yatamam aslinda. Aliskanlik mi cocukluk mu orasina henuz karar veremedik. Aklimda tek sey var 'korkarsam halamin koynuna girerim'. Ne guzel olmaz mi? Hasretini cektigim kokuyla uyumak. Her gece uykuya dalmadan once kararlar alip, sabah o dusunceleri ruya olarak nitelendiren biri olarak bir takim kararlar aldim gene. Neden bu blogu actim? Hayir cok guzel giyinen biri degilim. Hayir surekli alisveris yapamam, para gerektiren bir seyi surekli yapamam cunku. Makyaj desen anlamam aslinda. Bunu sordum kendime. Neden FASHION GURUSU? Ne kadar sıkıcı oldugumu farkettim. Her yerde ayni sey.
 -dior'un bu alligi muhtesem. Soguk tenliler buna bayilabilir. Inanilmaz 24473783 saat ciltte kaliyor.- Hayattaki tek amaci lorac far paleti almak olan bir insan olmayi neden tercih ederiz ki? Yazmaliyim cunku kelimelerim kafama sigmiyor artik. Zaten ben allik yorumlayamam ki. Allik bana yakismiyor cunku hem de beceremiyorum. Bu gece yine kararlar aldim. Ilk defa telefondan blog yazisi yaziyorum. Bundan sonra yazacagim, cumlelerim metrobuste sikis pikis biyerlere gitmeye calisan insanlar gibi, gidecegim yere goturemiyorlar beni. Hep bir durak kaciyor. Bu gece her gece oldugu gibi kararlar aldim. Bu sefer ruya degil bu yuzden buraya not dusuyorum. Dolup tastigim o bosluklari teker teker dolduracagim..

Saat sabaha karsi 03.05. Halamin dedigi gibi 'icindeki sevgiyi asla kaybetme.'

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Moda Sekteründe Adını duyurmaya Başlayan Sitemiz MODALOJİ Dekorasyon la ilgili butun konulardada kadınlara yön veremeye devam Ediyor aklınıza Kazınacak site MODALOJİ.COM

Popüler Yayınlar