BU BLOGTA İSYAN VAR!

İnsan olmak ne kadar zor. 
Gerçek anlamda zor diyorum size. Bazen kendime o kadar şükrediyorum ki.
Vicdan sahibi, duygu sahibi olduğum için. 
Anneme o kadar minnetarım ki. Beni böyle duyarlı yetiştirdiği için.
Daha nice anneler kızlarını sevgiyle, insanlığı, doğruluğu, vicdanı ve dürüstlüğü aşılayarak büyütmüştür.
Sonra bir gün soysuzun biri gelir senin üzerine titrediğin, sarıp sarmaladığın yavrunun hayallerini ellerinden alır. 
Aklım almıyor artık. Ciddi anlamda anlayamıyorum. Ben çok şükür etrafımda bana insanlığı, sevgiyi öğreten aile bireylerimle büyüdüm. Çok şükür karşıma bana sevgisini veren, değer gösteren, gözümün içine bakan bir adam çıkardı allah. Ben tam da bu yüzden yatmadan önce her akşam dua ediyorum karşımıza sevgisi, vicdanı hür temiz insanlar çıksın.

Bu acıya üzülmek için kız kardeşinin, annenin, sevgilinin ya da bir evladının olması gerekmiyor.
Yeterince insansan bu acıyı sol yanında hissedersin.

Makyaj malzemelerinden, moda trendlerinden daha önemli şeyler var.
Mesela kadınlığımız.
Sizi bilemem ama ben belli bir süre bu konu dışına çıkamayacağım gibi. 
Çünkü artık usandım. Tecavüz ve kadın cinayetlerinin olağan bir şeymiş gibi lanse ettirilmesinden bıktım, 
u-san-dım!

SES VER. YARINLARDA BOĞAZINDA DÜĞÜMLENMESİNİ İSTEMİYORSAN O SESİN, BU GÜN TAM ZAMANIDIR!




Yorumlar

Popüler Yayınlar