Saç Stilleri; İlhan Mansız Topuzu

Herkese merhaba.
'oha yzmsydn fshn .s.s' dediğinizi duyar gibiyim. Valla size yalan söylemicem götüm tutmadı hep erteledim. Gerçi sürekli, her postta aynı muhabbeti yapıyorum valla bıkmayıp beni takip edenlerin gözlerinden öperim benim babam.

Gene instagram'da boş boş stalkerlık yaparken bu sene cool hanımlarda gördüğüm saç modeline denk geldim. Asıl adı var mı bilmiyorum ama salaş yarım topuz diye geçiyor. Peki ben ona neden İlhan Mansız topuzu demiş olabilirim? Çünkü ne zaman yapsam kekoluğuma kekoluk katılıyor ve kendimi ilhan Mansız gibi hissediyorum. Hatta ondan daha yakışıklı oluyorum.










Tam bir serseri xd
Şaka bir yana bu tarz olaylara bayılıyorum. Serserilik ruhu taşıyan erqeqler meseneme eqlesin Sherseri-_-qız@hotmail.com gjsdklgjsdl

Bir de gözlükle tamamlandığı zaman coolluğunuza coolluk katabilirsiniz.
Gerçi ben katamadım nedense gerçekten artık bıkmış durumdayım. Ne makyaj yakışıyor ne başka bir şey. Hayır bir yerden alıp, bir yerden verir Allah derler ama hani nerede?



Bunlar da bir şeyden geri kalsın be kardeşim. Bir şeyi de kendinize yakıştırmayın azıcıkta bize kalsın.
Ünlü tayfasından bir bunu buldum. Merak ettiğim diğer şey bu ecnebilerin havasından mı suyundan mı saçları sağlıksız olanını görmedim?


İlhan Mansız bunun neresinde derseniz ahanda burasında;


Vallahi ben haftasonu yapayım dedim. Yok anam yok olmuyor, olduramıyorum.
Ben mi yapamıyorum acaba dedim ama alt tarafı yarım toplayıp bir kere geçircen tokadan. Nesini yapamıcam?
Artık kabullenmem lazım. Sevdiğim şeyler bana yakışmıyor :m

Siz ne düşünüyorsunuz? Denediniz mi bu modeli ?

İlhan Mansız mısın yoksa Ariana Grande mi?
Tarafını seç.


Bu arada kendime yeni bir Instagram hesabı açmış bulunuyorum. Kişisel hesabımdan ayırdım.
İsim olarak aynı Fashion Gurusu olarak aratabilirsiniz.
Ya da buraya tıklayıp takibe alabilirsiniz.

Mutlu günleriniz olsun,
xoxo gossik guru.

Yorumlar

Popüler Yayınlar