2015 İlkbahar-Yaz Modası; Gri Saç

Ara ara ortalığa çıkıp, kabuğuma döndüğüm için arkadaşlarım arasında Fuckbuddy olarak anılıyorum.
Değişken ruh halime göre ne yaptığım belli değil. 

Bu yazımda sizlere sonunun ombre gibi olmamasını dilediğim saç modasından bahsedeceğim.
Benim bir kaç yıldır istediğim ama git gellerim yüzünden yaptırmaya üşendiğim saç modelinin bu yıl hortlamasını paylaşacağım sizlerle.

Gri saç!

Gerçi sonunun ombre gibi olacağını sanmıyorum. Çünkü Türk kızları asil ve balköpüğüdür hgjkdf 
Sokakta gördüğünüz 10 kişiden 9u saçlarını zorla sarı ve türevlerine boyadığı için. Beyazı bu kadar dert eden başka bir millet var mıdır bilemedim. Bebeğim ne sen Beyonce'sun ne ben Kim üzgünüm. Onların taşıdığı saç renkleri bizde nicki minaj tarzı oluşturuyor.



Damarlarımda dolaşan asil kürt kanının vermiş olduğu yetkiye dayanarak kürt siyahı saçlara sahibim demek isterdim ama asıl kürtler sapsarı ve renkli gözlü oluyorlar. O yüzden bu benzetmeyi hiç bir zaman anlayamadım. Siz anladınız ama beni. Sipsiyah saçları geçtim ben de bu yünümsü siyah ve kalın kaşlar varken nasıl cesaret edip saçlarımı boyatabilirim? mal kuaförler yüzünden hem cesaretim hem güvenim kırıldı. O yüzden şimdilik sadece hayal ediyorum.



Özellikle defilelerde sıkça görmeye başladık bu tarz saçları. E tabi bunlar boyamasın da kim boyasın yani. Alt yapı da tam, para da. Ay kusura bakmayın hiç, ben tuvalete gitmeye bile üşenen bir insanım. Saçlarımı boyatsam dalga geçtiğim dibi gelmiş kızların durumuna düşeceğimi bildiğimden girişmiyorum o işlere. 
Tam bir ev babasıyım ya. Hayat felsefem; 'hallederiz yaaa'


Sevgili Cara Delevingne yılanı da saçlarını boyatmış. surat hatlarına bayılıyorum bu kızın. top gibi kafam olduğundan keskin suratları çok severim. Keşke benim olsa.


Son olarak biz ünsüzlere özel yaptığım kepsi hediye ediyorum. Allah başka dert vermesin.

Siz ne düşünüyorsunuz? 
Radikal karar almak benim işim diyen birer Kim Kardashian mısınız,
yoksa aman kalsın ben böyle iyiyim diyen Jennifer Aniston mu?

Öptüm hepinizi,

xoxo gossik guru.

Yorumlar

Popüler Yayınlar